Kvalifikuotų dalyvių pasiūlymų „Lietuvos geležinkeliai“ laukė iki liepos 16 dienos, bet liepos viduryje terminas buvo pratęstas iki rugpjūčio 19 dienos, o vėliau – iki rugsėjo 27 dienos. Dabar pasiūlymų pateikimo terminas yra pratęstas iki spalio 4 dienos, BNS patvirtino „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas.
Jis nekomentavo, kodėl buvo priimtas sprendimas dar kartą atidėti pasiūlymų pateikimo terminą.
BNS žiniomis, liepos viduryje konkursas buvo pratęstas geležinkeliams baiminantis, kad gali būti nesulaukta nė vieno pasiūlymo, nes potencialūs rangovai ir bendrovė nesutarė dėl būsimos sutarties projekto. Liepos pabaigoje apie pasitraukimą iš konkurso paskelbė viena iš jo dalyvių – Prancūzijos infrastruktūros statybų grupė „Eurovia“ ir jos antrinė įmonė „Eurovia Lietuva“.
Konkurse, BNS žiniomis, taip pat dalyvauja „Inabelec“ konsorciumas, kuriame yra Ispanijos „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“, Prancūzijos „Alstom“, „Kauno tiltai“ kartu su didžiausia akcininke Lenkijos „Trakcja PRKiI“, Ispanijos „Cobra Instalaciones Y Servicios“, taip pat Lietuvos bendrovės „ATEF-Euroope“ atstovaujamas konsorciumas.
Konkurse dalyvavo ir Lietuvos inžinerinių sprendimų bendrovė „Telekonta“, tačiau balandį ji buvo pašalinta iš pirkimo, nes neatitiko kvalifikacijos reikalavimų. „Telekonta“ šį „Lietuvos geležinkelių“ sprendimą skundė teismui, tačiau tiek Vilniaus apygardos teismas, tiek Lietuvos apeliacinis teismas bendrovės skundą atmetė.
Vilniaus geležinkelio mazgo ir ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimo konkursą „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė 2017-ųjų gruodį. Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.
Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso geležinkelių tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7 procento.