Praėjusiais metais visos LTG grupės įmonės kartu gavo 505,5 mln. eurų pajamų – beveik 10 mln. eurų daugiau, nei 2018-aisiais (495,8 mln. eurų). Krovinių gabenimo veiklą perėmusi LTG grupės bendrovė „LTG Cargo“ viso vežė 55,2 mln. tonų krovinių – 2,8 proc. mažiau nei užpernai (56,8 mln. t.). Keleivių vežimo veiklą vykdanti bendrovė „LTG Link“ 2019 metais viso pervežė 5,5 mln. keleivių – 6,7 proc. daugiau nei metais atgal (5,2 mln. keleivių).
Tuo tarpu šalies geležinkelių tinklą valdanti bendrovė „LTG Infra“ praėjusiais metais fiksavo 32,5 mlrd. tkm traukinių darbo apimtis – šis rodiklis nusako kiek ir kokio svorio traukiniai įveikė kilometrų visame šalies tinkle. Lyginant su 2018 metų rezultatu, kai šis rodiklis siekė 33,5 mlrd. tkm, fiksuojamas 3 proc. mažėjimas, kurį lėmė, visų pirma, kiek mažesnės krovinių vežimo apimtys.
Tačiau tai leido bendrovei „LTG Infra“ aktyviau vykdyti geležinkelių infrastruktūros ir atnaujinimo ir plėtros projektus, kuriems „LTG Infra“ 2019 m. skyrė 86,7 mln. eurų (63 mln. eurų 2018 metais).
Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkeliai“ vykdė strategiškai svarbią veiklų atskyrimo programą – bendrovės krovinių gabenimo, keleivių vežimo ir infrastruktūros valdymo veiklos buvo atskirtos į skirtingas dukterines bendroves. Šių metų liepą joms buvo suteikti nauji vardai ir taip baigta LTG grupės transformacijos programa.
Grupę sudaro kontroliuojančioji bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (sutrumpintai – LTG), krovinių vežimo veiklą vykdanti bendrovė „LTG Cargo“, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, šalies geležinkelių tinklą valdanti ir jo modernizacija besirūpinanti bendrovė „LTG Infra“. Taip pat, grupėje veikia Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD), Geležinkelio tiesimo centras (GTC) ir kitos dukterinės bendrovės.