Anot Romo Švedo, „Lietuvos geležinkelių“ valdyba stebi ir prižiūri, kaip įgyvendinamas projektas.
„Tai yra didžiulis ir svarbus projektas Lietuvai, todėl valdyba visada rodo didelį dėmesį tiek šiam projektui, tiek stebi, kaip jis yra įgyvendinamas, valdyba vykdo priežiūrą“, – BNS sakė R.Švedas.
„Mes sekame visą informaciją, kuri yra ir visus įvertinimus, visa informacija yra svarbi valdybai“, – pridūrė jis.
Anot R.Švedo, geležinkelio elektrifikavimas yra itin svarbus projektas Lietuvai.
„Skiriame maksimalų dėmesį visiems projektams, o ypač tokiam dideliam ir svarbiam projektui. Pagal elektrifikacijos procentą Lietuva yra viena iš paskutinių Europos Sąjungos (ES) šalių, todėl mums tai yra ypač svarbus projektas. Be jokios abejonės, nereikia net ir raginti valdybos, kad ji parodytų dėmesį“, – pabrėžė valdybos pirmininkas.
Tačiau jis nekomentavo, ar auditas gali turėti įtakos sprendžiant dėl „Lietuvos geležinkelių“ vadovo Manto Bartuškos ateities. Jį į šį postą paskyrė R.Švedo vadovaujama valdyba, kurią paskyrė ankstesnis susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Viceministras Valdas Klimantavičius BNS anksčiau sakė, kad dėl M.Bartuškos atsakomybės spręs bendrovės valdyba. Jos kadencija baigiasi šių metų gruodį, jau pasamdyta bendrovė naujų narių atrankai.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius, kuris ir inicijavo projekto auditą, antradienį pranešė, kad geležinkelių ruožai Kaišiadorys-Klaipėda ir Vilniaus mazgas į vieną projektą buvo apjungti nepagrįstai, tai prailgino konkursą ir išaugino jo kainą. Pernai gruodį jis sakė, kad už neefektyvų konkursą ir pabrangusį projektą atsakingi asmenys turės atsakyti.
Premjeras Saulius Skvernelis antradienį taip pat sakė, kad projektas buvo vilkinamas, daromas spaudimas, kad laiku nepasirašius sutarties su konkurso laimėtojais ispanais kiltų didelė grėsmė prarasti europinį finansavimą.
„Lietuvos geležinkeliai“ pernai gruodį pasirašė 363 mln. eurų vertės sutartį su konkursą laimėjusia Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumu „Inabelec“.
„Lietuvos geležinkeliai“ sako, kad elektrifikavimo darbai buvo įsigyti 20 proc. pigiau, sprendimas apjungti visus ruožus į vieną projektą buvo teisingas.