V.Ponomariovas su Lietuvos socialdemokratų partija yra kandidatavęs į Seimą bei Vilniaus miesto tarybą. Tarp jo karjeros pasiekimų „Lietuvos geležinkeliuose“ – generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos pavaduotojo, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovo pozicija. Jo pasitraukimą iš ITC direktoriaus pareigų 15min patvirtino „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus patarėjas Mantas Dubauskas.
Kaip ir keli iki šiol postus palikę aukšti „Lietuvos geležinkelių“ tarnautojai, V.Ponomariovas gaus solidžią išeitinę kompensaciją. Tiesa, jos dydžio „Lietuvos geležinkeliai“ neįvardija.
„Lietuvos geležinkeliai“ konkurso būdu ieškos ITC direktoriaus, kuris padėtų bendrovei efektyviau išnaudoti informacinių technologijų teikiamas galimybes. „Lietuvos geležinkeliai“ pasuko teigiamų permainų keliu. Su buvusiu ITC vadovu buvo sutarta, kad šias permainas turi užtikrinti naujasis vadovas, todėl šalių susitarimu darbo sutartis nutraukiama“, – teigė M.Dubauskas.
Kaip ir keli iki šiol postus palikę aukšti „Lietuvos geležinkelių“ tarnautojai, V.Ponomariovas gaus solidžią išeitinę kompensaciją. Tiesa, jos dydžio „Lietuvos geležinkeliai“ neįvardija.
„Buvusiam ITC vadovui išmokėta kompensacija, kuri jam priklausytų pagal Darbo kodeksą, atleidžiant darbuotoją darbdavio iniciatyva“, – teigė M.Dubauskas.
V.Ponomariovas į „Lietuvos geležinkelius“ persikėlė tiesiai iš politikos. 2001-2004 m. susisiekimo viceministru dirbęs politikas 2005 m. tapo „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotoju. Didžiausioje valstybės valdomoje bendrovėje jis pradirbo daugiau nei 11 metų.
V.Ponomariovui einant aukštas pareigas „Lietuvos geležinkeliuose“, čia darbavosi ir jo sūnus Andrejus. Neoficialiomis žiniomis, jis „Lietuvos geležinkeliuose“ jau nebedirba.
V.Ponomariovas – jau šeštas iš posto besitraukiantis aukštas „Lietuvos geležinkelių“ pareigūnas. Pirmas durimis trenkė dešimtmetį įmonei vadovavęs Stasys Dailydka. Jis atsistatydino nelaukdamas, kol Rokas Masiulis perims Susisiekimo ministerijos vairą. Netrukus postus paliko dviejų dukterinių įmonių – „Gelsaugos“ ir Vilniaus lokomotyvų remonto depo vadovai. R.Masiuliui paskyrus naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą, Mantas Bartuška tapo nauju generaliniu direktoriumi, o netrukus „šalių susitarimu“ iš bendrovės pasitraukė du ilgamečiai S.Dailydkos pavaduotojai – Albertas Šimėnas bei Stasys Gudvalis.
Ikiteisminius tyrimus dėl „Lietuvos geležinkelių“ veiklos šiuo metu atlieka Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) bei Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT). FNTT aiškinasi, kaip „Lietuvos geležinkelių“ pinigai plaukė per struktūras, susijusias su verslininku Juozu Širvinsku, o STT prieš keletą savaičių pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo piktnaudžiavimo pasinaudojant „Lietuvos geležinkelių“ vidaus sandorių mechanizmais.