„Aš noriu pasakyti, kad suma, kurią jūs girdėjote, nėra tiksli ir ji bus ženkliai mažesnė, kai bus tiksliai suskaičiuota. Laivas ruošiamas po remonto išleisti į Gvinėją, nes jis turi krovinį pristatyti. Tos problemos, susidariusios LJL yra sprendžiamos. Pirmiausiai mes norime išleisti „Raguvą“, po to „Ventą“, o dėl remonto su „Voruta“ turime daugiau laiko, todėl mažesnis dėmesys „Vorutos“ problemai skiriamas“, – LRT radijui sakė LJL vadovas Sigitas Dobilinskas.
Anot jo, „Vorutai“ pervesti pinigai už maisto produktus, o situacija, kad nuo sekmadienio laivas neturėjo maisto susidarė dėl biurokratijos.
„Jiem jau pinigai jau padaryti. Iš principo viskas vykdavo taip, kad mes duodavome užsakymą, tiekėjas atsiųsdavo sąskaitą ir veždavo produktus. Šiandien dėl susidariusios laivininkystės padėties taip nėra. Gavome geležinkelių paskolą ir iš tos paskolos mokame“, – tikino LJL vadovas.
„Mokame įguloms atlyginimus, įsiskolinimus, bet viskas vyksta tvarkingai, lėšų nėra daug ir jos skrupulingai vykdomos“, – pridūrė jis.
„Vorutos“ kapitonas Saulius Mačiukas BNS teigė, kad laivo įsiskolinimai siekia apie 1 mln. eurų, nemaža dalis – dėl cemento krovinio gabenimo netesybų, mat vėluojama jį nugabenti į Pusiaujo Gvinėją. Jis taip pat sakė, jog laivui sekmadienį baigėsi maisto produktai ir dabar įgula matinasi „sutaupytais likučiais“. Tačiau į laivą yra atvykusi remontininkų komanda, turinti sutaisyti dyzelinį generatorių, be kurio laivas negali išplaukti iš Portugalijos.
Valstybės įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusią savaitę suteikė 3 mln. eurų paskolą LJL, o SEB bankas liepos pabaigoje dar 9 mėnesiams – iki kitų metų balandžio – atidėjo LJL beveik 15 mln. eurų paskolų grąžinimo terminą. Vėlesnis paskolos grąžinimo terminas leido stabdyti LJL bankroto procedūras – Klaipėdos apygardos teismas bylą nutraukė praėjusį penktadienį.
LJL akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše.