LJL vadovas BNS teigė, kad Portugalijoje esanti „Voruta“ galės išplaukti po to, kai bus suremontuotas jos variklis, o Italijoje esančiai „Romuvai“ kol kas pervesti pinigai už kurą.
„Aš norėčiau, kad šios savaitės pirmomis dienomis išplauktų. „Venta“ ir „Raguva“, kurios yra su kroviniu, išplauktų į paskirties uostus. „Voruta“ taip pat yra su kroviniu, bet jai apmokėjome remontininkams kelionę, sutarėm su remonto kompanija. O „Romuvai“ pervedėm už kurą, kad būtų palaikymas“, – BNS sakė S.Dobilinskas.
„Amerikoje įgula yra pareiškusi protestą tarnyboms Jungtinių Valstijų, tai pamokėjom šiek tiek, bet negalime apgaudinėti kitų jūrininkų ir deramės dabar – sunkios derybos su kreditoriais – kad būtų išlaisvinti laivai. Ir kad būtų visų laivų palaikymas, kad neliktų be vandens, elektros, maisto įgulos. Tokie pirmieji prioritetai“, – tvirtino LJL vadovas.
Penktadienį „Lietuvos geležinkeliai“ BNS patvirtino, kad pradėjo pirmuosius mokėjimus iš 3 mln. eurų suteiktos paskolos LJL. Ketvirtadienį geležinkeliai ir bankas pasiekė žodinį susitarimą dėl laivo „Venta“ įkeitimo už paskolą LJL, o penktadienį dėl to pasirašė sutartį. Iki tol visi 5 LJL laivai buvo įkeisti bankui.
„Lietuvos geležinkeliai“ buvo vieninteliai atsiliepę į LJL kvietimą suteikti 3 mln. eurų paskolą. Paskolinti daugiau nei 20 mln. eurų skolų turinčiai LJL atsisakė valstybės įmonės „Lietuvos energija“, „Klaipėdos nafta“ bei Klaipėdos uostas.
Liepos pabaigoje SEB bankas dar 9 mėnesiams – iki kitų metų balandžio – atidėjo LJL beveik 15 mln. eurų paskolų grąžinimo terminą.
LJL akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše.