Oro linijų bendroves tikimasi pritraukti dviem būdais – informuojant apie maršruto poreikį paskatinti jas savanoriškai pradėti teikti viešąsias reguliarias oro susisiekimo paslaugas minėtu maršrutu, o jei per dviejų mėnesių laikotarpį nuo kvietimo paskelbimo tokių bendrovių neatsirastų – vykdant konkursą rengti reguliarius skrydžius tokiu maršrutu ir laimėtojui suteikiant finansinę paramą. Taip pat bus kreipiamasi į Europos Komisijos Konkurencijos generalinį direktoratą dėl teisinio tikrumo, ar šiam maršrutui galima suteikti paramą, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime spaudai.
Vilniaus savaivaldybės meras Remigijus Šimašius ketvirtadienį pranešė, kad Vilnius prie skrydžio taip pat prisidės finansiškai – per trejus metus iš viso skris 2,1 mln. eurų.
Tiek dėl savanoriškų neremiamų skrydžių organizavimo, tiek dėl konkurso galimai skatinimo paramai gauti bus skelbiama lygiagrečiai. Atsiradus avialinijoms, kurios savarankiškai imtųsi pradėti skrydžius nauju maršrutu, konkurso dėl paramos neprireiks, jis bus nutrauktas.
Numatoma, kad tiesioginiai keleiviniai skrydžiai turės būti vykdomi visus metus ne mažiau kaip vieną kartą per dieną ir ne rečiau kaip šešis kartus per savaitę – nuo pirmadienio iki penktadienio ir šeštadienį arba sekmadienį.