„Įvairaus pobūdžio auditai ir inspekcijos oro uostuose vyksta periodiškai, šiemet jų turėjome beveik dešimt, vien šį rudenį vyko du. Po atliktų auditų ir inspekcijų yra daromos korekcijos, jei tokių reikia, tačiau nei atskleisti vertinimo išvadų, nei detalizuoti veiksmų, kurie buvo atlikti po paskutinio audito, negalime, nes tai yra jautri informacija“, – komentare LRT radijui teigė Vilniaus oro uosto atstovai.
Bendrovė neatskleidžia, kodėl rugsėjo pabaigoje buvo sugriežtinta patikra, lėmusi dideles keleivių eiles piko valandomis. LRT radijo žiniomis, kaip vyksta keleivių ir bagažo patikra, tikrino ir EK atsiųsti inspektoriai, rasta nemažai trūkumų, patikra išbandyta ir įsinešant įvairius draudžiamus daiktus. Tyrimo išvados buvo nepalankios oro uostui.
Buvęs LTOU valdybos pirmininkas Arijandas Šliupas stebisi, kodėl patikra sugriežtinta tik po audito.
„Jeigu ir buvo koks auditas, tikėtina, kad taip, tai yra klausimas visų pirma, o kodėl buvo prieita iki to, kad buvo kažkokios išvados, kurios privertė sugriežtinti tikrinimus, nes realiai tikrinimai turi būti vienodai griežti iki audito ar po audito. Aš manau, kad čia nėra problema, kuri atsirado per naktį“, – LRT radijui sakė A.Šliupas.
„Galiu pasakyti, kad labai gaila, kad laikinų vadovų eroje buvo padarytos tam tikros esminės klaidos, kurios privedė prie tokios situacijos“, – pridūrė jis.
LTOU anksčiau teigė, kad ėmėsi papildomų priemonių susitvarkyti su eilėmis – ieško daugiau aviacijos saugumo specialistų, pagalbą ir papildomą informaciją suteikia samdomi konsultantai, perdėlioti procesai greitosios patikros zonoje.