AB Vidaus vandens kelių direkcijos paprašyta pateikti paaiškinimus ir kitą reikalingą informaciją.
Laivą LTSA specialistai ketina apžiūrėti gyvai trečiadienį.
Šiuo metu žinoma, kad laivas neturėjo galiojančios techninės apžiūros, ji pasibaigė gegužės 10 d. Todėl lygiagrečiai bus atliekamas administracinio nusižengimo tyrimas dėl laivo eksploatavimo be techninės apžiūros pagal Administracinių nusižengimų kodekso 410 straipsnio 1 dalį, numatančią atsakomybę laivo kapitonui ir juridinio asmens vadovui arba kitiems atsakingiems asmenims.
LTSA inicijuotas saugos tyrimas gali trukti nuo mėnesio iki trijų.
Kaip skebta šeštadienį, 16.33 val. skubios pagalbos tarnybų ryšio numeriu 112 gautas pranešimas apie tai, kad Kauno rajone, prie Pyplių piliakalnio prie kranto dega keleivinis laivas. Gaisras netrukus buvo likviduotas, keleiviai saugiai evakuoti.
Paaiškėjo, kad degė keleivinis laivas „Žalgiris“, talpinantis kiek daugiau nei 70 žmonių. Šis laivas skaičiuoja jau 73-metus, pagamintas 1950 metais.
Laivas keletą kartų restauruotas, o perkrikštytas net tris kartus – anksčiau vadinosi „Tolstojumi“ ir „Vilkija“.
Plaukdamas žemyn upe „Žalgiris“ įsibėgėja iki 20 km/val., aukštyn – pasiekia 12 km/val. greitį.
Keleiviniu laivu „Žalgiris“ rūpinasi ir reisus vykdo VĮ „Vidaus vandens kelių direkcija“.