„Linava“: Lietuva ir Rusija apsikeitė kelionės leidimais šiems metams

Pasibaigus kelis mėnesius trukusioms Lietuvos ir Rusijos atstovų deryboms dėl kelionės leidimų, kurie reikalingi mūsų šalies vežėjams, norint gabenti krovinius į/iš Rusiją ir tranzitu per šią šalį, o jos vežėjams vyksti per mūsų šalies teritoriją, kelionės leidimai jau pasiekė Lietuvos transporto saugos administraciją (LTSA). Tad vežėjai jau gali kreiptis į Vilniaus padalinį, o nuo rytojaus – į Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių padalinius, norėdami gauti šiuos dokumentus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Protestuojantys vežėjai užplūdo Vilniaus centrą
Vežėjai / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Dar šį savaitgalį kelionės leidimai pasiekė Lietuvos transporto saugos administraciją (LTSA), kuri atsakinga už šių kvotinių dokumentų paskirstymą mūsų šalies vežėjams. Tad jau nuo šiandien, gegužės 3 d., galima kreiptis į LTSA Vilniaus padalinį, norint gauti dvišalius, suteikiančius teisę vežti trečiųjų šalių krovinius, ir trečiųjų šalių leidimus, o nuo rytojaus – ir į Kauno, Panevėžio, Klaipėdos bei Šiaulių padalinius.

Vežėjų prašoma užsisakyti tokį leidimų skaičių, koks yra būtinas artimiausioms dienoms. Prašymus likusiam leidimų skaičiui, jei nėra itin skubu, prašoma teikti vėliau, t. y. po kelių dienų. Tai svarbu tam, kad būtiniausi kelionės leidimai pasiektų kuo greičiau transporto kompanijas.

Po dvišalių derybų, šiais metais mūsų šalies vežėjai gaus apie 40 proc. daugiau leidimų, nei 2020 metais.

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ prezidento Romo Austinsko teigimu, kaip ir kasmet šios derybos buvo sunkios, nes šios šalies atstovai sunkiai eina į jas derybas, kai kalbama dėl kelionės leidimų kiekio pariteto principo užtikrinimo susitariančių šalių vežėjams.

„Esame dėkingi Susisiekimo ir Užsienio reikalų ministerijoms, kurios vadovavo ilgam ir sudėtingam derybų procesui dėl kelionės leidimų, kurie svarbūs mūsų šalies transporto sektoriui. Šie skaičiai yra bendras ministerijų ir mūsų asociacijos nuoseklaus darbo rezultatas. Derybos su šios valstybės atstovais niekada nebūna lengvos, šis atvejis – ne išimtis. Svarbiausia – pasiektas rezultatas ir tai, kad vežėjai galės nepertraukiamai vykdyti savo veiklą, gabendami krovinius tarp Lietuvos ir Rusijos Federacijos“, – sako R.Austinskas.

Tikimasi, kad Lietuvos vežėjų poreikiai 2021 m. bus patenkinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis