„Lietuvos geležinkeliai“ BNS informavo, kad sutartį su konsorciumu ketinama pasirašyti artimiausiu metu.
„Šalies geležinkelių tinklą didžia dalimi sudaro vienkeliai, todėl šis naujasis dvikelis pagrindinėje Lietuvos geležinkelių arterijoje reikšmingai pakeis situaciją“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovskis.
Antroje vietoje liko jungtinės veiklos partneriai „Leonhard Weiss“, „Hidrostatyba“ ir „Autokausta“, pasiūlę darbus atlikti už 62 mln. eurų (su PVM), treti – „Kauno tiltai“ (66,4 mln. eurų).
Įgyvendinant projektą, iki 2022-ųjų pabaigos numatoma rekonstruoti 10,7 kilometro ir pastatyti 10,7 km naujo kelio, atnaujinti tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažą, įrengti triukšmo slopinimo sienutę, rekonstruoti elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus ir drenažo sistemas bei panaikinti Livintų geležinkelio stotį.
Šiuo metu ruože keleiviniams traukiniams maksimalus leistinas greitis siekia 120 km per valandą, prekiniams – 90 km. Rekonstravus kelią, jis padidės atitinkamai iki 160 ir 120 km.
Projektas iš dalies bus finansuojamas ES lėšomis.