Varžytinių metu bus parduodami penki LJL laivai. Tokias preliminarias jų kainas pateikia tinklalapis splash247.com:
„Venta” (1995) – 1,9 mln. eurų
„Deltuva“ (1994) – 1,5 mln. eurų
„Romuva“ (1998) – 1,7 mln. eurų
„Raguva“ (1995) – 1,6 mln. eurų
„Voruta“ (1998) – 1,7 mln. eurų
VesselsValue.com skaičiuoja, kad šių laivų rinkos vertė siekia apie 7,7 mln. eurų.
LJL bankroto procedūra prasidėjo pernai gruodį. Prieš tai valstybės įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ suteikė 3 mln. eurų paskolą LJL, o SEB bankas liepos pabaigoje dar 9 mėnesiams – iki kitų metų balandžio – atidėjo LJL beveik 15 mln. eurų paskolų grąžinimo terminą. Vėlesnis paskolos grąžinimo terminas leido stabdyti LJL bankroto procedūras.
Tačiau lapkričio pabaigoje 15min redakcija gavo Batos uoste užstrigusio LJL laivo įgulos laišką.
„Uosto administracija nepaėmė jokių laivo dokumentų, tik mūsų pasus, dėl to negalime išeiti net ant krantinės. Įgulą sudaro 17 Lietuvos piliečių, visi jaučiamės įkaitais. Kitą savaitę baigsis dyzeliniai degalai ir gyvybė laive sustos: nustos veikti santechniniai mazgai, šaldytuvai, kondicionierius“, – pasakojo laivo įgula.
Tuomet Pusiaujo Gvinėjoje įstrigusius lietuvius pavyko greitai išgelbėti, tačiau valstybės įmonė nugrimzdo – po kelių dienų teko kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.
LJL buvo įkurta 1969 metais.