Iš Kauno intermodalinio terminalo į Ukrainą konteineriuose bus išgabentos PET granulės ir amonio sulfatas bei tušti konteineriai. Traukinys į Ukrainą turėtų važiuoti 8-9 dienas ir šalį pasiekti kitą savaitę, pranešė „LTG Cargo“.
„Kartu su vežėjais ir partneriais Lenkijoje ir Ukrainoje dirbame toliau, kad dar šiemet traukinių sąstatai su skirtingomis prekėmis galėtų kursuoti kartą per savaitę“, – pranešime sakė įmonės vadovė Eglė Šimė.
Iki šiol tarp Lietuvos ir Ukrainos per Lenkiją daugiausiai buvo vežami grūdai ir aliejus bei naftos produktai. Pastaraisiais metais „LTG Cargo“ klientams pasiūlė krovinius gabenti per tris Lenkijos–Ukrainos pasienio punktus – Mostyskos–Medykos, Jagodino–Darohusko ir Izov–Hrubesšovo.
Vien lapkritį įmonė sulaukė apie 80 naujų užklausų gabenti krovinius į Ukrainą ir atgal, dauguma jų – iš vilkikais gabenančių bendrovių.
„LTG Cargo“ skaičiavimais, suformavus pilną sąstatą geležinkeliu kroviniai gali būti pervežti iki dviejų kartų pigiau nei keliais. Vienu reisu bendrovė gali pervežti tiek krovinių, kiek įprastai gabentų 36 vilkikai.