„2022 metais krovinių srautai mažėjo dėl Rusijai bei Baltarusijai paskelbtų tarptautinių sankcijų, dalies klientų savarankiškai priimtų sprendimų nebegabenti krovinių iš šių šalių bei „LTG Cargo“ (...) veiksmų, kuriais mažinamos sąsajos su šiomis šalimis“, – rašoma pranešime spaudai.
„LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė sako, jog Rusijai pradėjus karą Ukrainoje įmonė turėjo rasti naujų sprendimų ir krovinių – ji pradėjo gabenti krovinius į Duisburgą Vokietijoje (pervežta 66 tūkst. tonų), tarp Lietuvos ir Ukrainos (84 tūkst. tonų grūdų ir 120 tūkst. tonų naftos), perplanavo srautus Lietuvoje.
„Šiemet (...) telksimės į konkurencingų paslaugų teikimą vietos klientams, vystysime naujas kryptis į Vakarų šalis bei kartu su grupės bendrove „LTG Cargo Polska“ didinsime veiklos apimtis Lenkijoje“, – teigė E.Šimė.
Į Klaipėdos uostą ir iš jo įmonė pernai pervežė beveik 10,7 mln. tonų krovinių (2021 metais – 24,1 mln.). Vietiniais maršrutais gabenta 6,4 mln. tonų (5,8 mln.), o tranzitu į Kaliningradą ir iš jo – apie 8,1 mln. tonų (11,5 mln. t), dar apie 5,8 mln. tonų vežta likusiomis kryptimis (apie 9,6 mln.).
Pernai „LTG Cargo“ daugiausiai pervežė naftos ir jos produktų – apie 9,6 mln. tonų (2021 metais – 9,3 mln.), statybinių medžiagų – skaldos, cemento ir kitų – apie 5,2 mln. tonų (5,8 mln. t), trąšų – beveik 3,8 mln. tonų (17,9 mln.), žemės ūkio produkcijos – apie 3,7 mln. tonų (3,5 mln.), maisto pramonės produktų – 2,4 mln. tonų (2,3 mln.), akmens anglies – 1,7 mln. tonų (4,2 mln.), kitų prekių – apie 4,7 mln. tonų (beveik 8 mln.).