„LTG Cargo“ praėjusią savaitę atmetė 25 prašymus gabenti krovinius

Birželio 12-18 dienomis „LTG Cargo" sulaukė 464 paraiškų kroviniams tarp Lietuvos ir užsienio šalių vežti, rašoma „LTG Cargo" pranešime spaudai.
Geležinkelio stotis
Geležinkelio stotis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Įvertinus atitikimą bendrovės taikomai sankcijų kontrolės ir nulinės tolerancijos rizikai principams, praėjusią savaitę patvirtintos 337 krovinių vežimo paraiškos. 25 paraiškos buvo atmestos, dar dėl 102 paraiškų sprendimas bus priimtas detaliau įvertinus klientų pateiktus duomenis. 9 iš šių atmestų krovinių vežimo paraiškų buvo skirtos eksportui arba importui iš / į Baltarusiją.

Iš viso praėjusią savaitę atmesti prašymai gabenti 566 vagonų: 276 vagonai su ugniai atsparomis medžiagomis, 73 vagonai su anglimi, 119 vagonų su cheminėmis ir mineralinėmis trąšomis, 64 vagonai su žemės ūkio kilmės išspaudomis bei 34 vagonus su kitomis įvairiarūšėmis prekėmis.

Primename, kad LTG Grupės bendrovės, užtikrindamos sankcijų kontrolę, vadovaujasi keliais esminiais principais. Tarp jų – prioritetas vertybėms, Lietuvos užsienio ir saugumo politikos interesai yra svarbesni už verslo interesus.

„LTG Cargo" reaguoja į visus galimus bandymus apeiti galiojančias tarptautines sankcijas. Bendrovė laikosi ir toliau laikysis principingos pozicijos – tęsia nuoseklų darbą su kitomis už sankcijų kontrolę atsakingomis institucijomis, kad būtų užkirstas kelias bet kokiems bandymams apeiti ribojimus.

Bendrovė visiems kroviniams atlieka ypatingai detalias patikras, išplėtė iš klientų renkamos informacijos kiekį  ir sugriežtino paraiškų teikimo taisykles, stiprina analitinius pajėgumus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis