„LTG Cargo“ vadovo Egidijaus Lazausko teigimu, po metų pradžioje patirto šoko ir išsiderinusių verslo logistikos procesų pastaruoju metu krovinių apimtys auga.
„Tai įrodo, jog krovinių pervežimas geležinkeliu įtvirtina savo stiprybes ir vis daugiau verslų į geležinkelį atsisuka ne tik dėl ekologijos, bet ir dėl konkurencingumo bei patikimumo. Pavyzdžiui, tokia tendencija ypač išryškėjo šiemet rekordiškai išaugus iš Kinijos pervežamų krovinių srautui“, – pranešime teigė jis.
Visų krovinių apimtys per 11 mėnesių smuko dėl sulėtėjusios prekybos, smukusių žaliavų rinkų ir pasaulinės COVID-19 pandemijos, pranešė įmonė.
Vien lapkritį „LTG Cargo“ pervežė 4,95 mln. tonų krovinių – 10 proc. daugiau nei pernai. Augimui didžiausios įtakos turėjo ūgtelėję grūdų, trąšų, skaldos ir anglies pervežimai.
Sausį-lapkritį kiniškų krovinių pervežta 42,5 tūkst. TEU – 4,4 karto daugiau nei pernai tuo pat metu. Jų šuolį lėmė sumažėję oro ir jūros transporto pajėgumai, išilgėjusi krovinių pristatymo trukmė ir padidėjusios pervežimo kainos. Dėl to daugumai verslų teko perorientuoti logistiką ir daugiau krovinių gabenti geležinkeliu.