Iki šiol kroviniai į terminalą Lenkijoje buvo gabenamitik klientams pageidaujant. Be to, siekiant stiprinti geležinkelio jungtis su Lenkija, klientai galės gabenti krovinius į prie pat Varšuvos įsikūrusį Pruškovo terminalą – nuo šiol traukiniai maršrutu Kaunas–Slavkovas kursuos su tarpiniu sustojimu prie Lenkijos sostinės.
„Girdime klientų poreikius pasiekti išvystytos pramonės regionus Lenkijoje. Reguliarią jungtį maršrutu Kaunas–Slavkovas užtikrinome vos per pusmetį nuo pirmųjų užsakomųjų reisų. Tęsiame diversifikacijos į Vakarus veiksmus bei siekiame savo partneriams ir klientams pasiūlyti daugiau galimybių naudotis „žaliais“ maršrutais. Todėl savo paslaugų krepšelį papildome tvaria logistikos jungtimi su Varšuva.
Tikimės, kad reguliarūs reisai ir platesnė krovinių vežimo geografija paskatins vis daugiau klientų perkelti krovinius ant geležinkelių bei tokiu būdu prisidėti didinant saugumą keliuose ir mažinant logistikos poveikį aplinkai“, – sako „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.
Tiek Lietuvos, tiek Lenkijos teritorijoje intermodalinių krovinių pervežimų operatore bus bendrovė „LTG Cargo“. Vienu traukinio reisu bus galima gabenti iki 42 konteinerių ir 90 TEU krovinių (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).
Netoli Katovicų įsikūręs Slavkovo terminalas – svarbus Lenkijos plačiosios vėžės mazgas, kuriame susijungia geležinkelio linijos tarp Lietuvos ir Lenkijos bei Ukrainos ir Lenkijos. Iš šio terminalo krovininiai traukiniai taip pat reguliariai kursuoja į Švaržeidę Vokietijoje, Madalonį Italijoje, Koperio uostą Slovėnijoje ir Gdansko uostą Lenkijoje. Šiuo, kaip ir kitais intermodaliniais bendrovės maršrutais, krovinius gabenantys klientai nuo šiol pasitelkdami „Žaliųjų kilometrų skaičiuoklę“ gali savarankiškai apskaičiuoti, kiek tokiu pervežimu bus galima sutaupyti CO2 emisijos, lyginant su kelių transportu.
Maršrutas Kaunas–Pruškovas–Slavkovas yra europinio transporto koridoriaus, geležinkeliu jungiančio šalis nuo Suomijos iki Italijos, dalis.
„LTG Cargo“ ir dukterinės grupės bendrovės šiuo metu aktyviai įgyvendina diversifikacijos į Vakarus veiksmus. Intermodaliniai kroviniai keturis kartus per savaitę (pirmyn–atgal) gabenami iš Lietuvos į Duisburgą Vokietijoje. Bendrovė taip pat teikia konkurencingas krovinių gabenimo paslaugas Lietuvos klientams bei rūpinasi žemės ūkio ir naftos produktų gabenimu tarp Lietuvos ir Ukrainos.