Anot įmonės vadovo Vyčio Žalimo, toks perėjimas reiškia, kad diegiama sistema sudarys sąlygas infrastruktūros būklę matyti specialioje programoje realiu laiku.
„GIPS sistema svariai prisidės prie geležinkelių tinklo patikimumo didinimo, kurį pajus tiek traukiniais keliaujantys, tiek krovinius vežantys LTG grupės klientai. Analizuodama iš diagnostiką atliekančių riedmenų gaunamus duomenis sistema įvertins ir informuos kada ir kokio lygio remontus reikėtų atlikti. Toks planavimas padės išvengti didelės dalies gedimų, dėl kurių būtų užlaikomi traukiniai. Be to, ši sistema leis sutaupyti ženklią dalį kelių priežiūrai skiriamų lėšų“, – sako V.Žalimas.
Diegiama sistema bus nuolatos vystoma plečiant joje stebimų infrastruktūros įrenginių kiekį bei diegiant daugiau funkcijų, tokių kaip infrastruktūros stebėjimas pasitelkiant dirbtinį intelektą ir kitus pažangius įrankius, padėsiančius išvengti žmogiškųjų klaidų ir prisidėsiančius prie didesnio geležinkelių infrastruktūros saugumo.
Šiuo metu jau pradėjo veikti GIPS programinės įrangos sistema IRISSYS. Tai yra lanksčiai konfigūruojama priemonė, skirta linijinės geležinkelių infrastruktūros duomenims atvaizduoti, kurią sukūrė projekto partneriai ERDMAN- Softwaregesellschaft.