„LTG Infra“ pasamdė projektuotojus karinių ir civilinių krovinių krovai Palemone

Transporto infrastruktūros projektavimo įmonės „SRP projektas“ bei „Kelprojektas“ už daugiau nei 1,8 mln. eurų projektuos karinių ir civilinių krovinių krovos aikšteles bei siaurąją europinę vėžę Palemone.
LTG Infra
„LTG Infra“ / LTG Infra nuotr.

„Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros tinklą valdanti įmonė „LTG Infra“ ir įmonės pasirašė sutartis, pranešė įmonė.

„Didesni civilinio ir karinio pobūdžio krovinių pakrovimo bei iškrovimo pajėgumai Kauno Palemono geležinkelio stotyje prisidės ne tik užtikrinant karinio mobilumo krovos poreikius, tačiau kartu sudarys galimybę aikštelę pritaikyti birių krovinių krovai 1435 mm vėžėje ir sukurs papildomą naudą šalies verslui“, – pranešime teigė laikinoji „LTG Infra“ vadovė Rūta Jakubauskienė.

25 tūkst. kv. metrų krovos aikštelės Palemone už 969 tūkst. eurų iki 2024 metų ketvirtojo ketvirčio suprojektuos „SRP projektas“, o apie 3 kilometrų ilgio 1435 mm vėžės geležinkelį – už 869 tūkst. eurų – „Kelprojektas“.

R.Jakubauskienės teigimu, Kaunas šiuo metu yra tolimiausias (šiauriausias) Lietuvos taškas, prijungtas prie europinės vėžės geležinkelio. Šiaurės jūros–Baltijos koridoriumi gabenami kroviniai apima ir NATO šalių karinius, gyvybiškai svarbius krovinius bendram Aljanso pajėgų saugumui ir mokymams.

Projektus numatoma įgyvendinti Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų