Bilietų prekyba atnaujintu maršrutu pradedama nuo birželio 1 d. Juos bus galima įsigyti bendrovės interneto svetainėje, per mobiliąją programėlę, Lenkijos bendrovės puslapyje, geležinkelio stočių kasose ir traukinyje. Iš Balstogės traukiniai išvyks penktadieniais-šeštadieniais 14 val. 58 min., o iš Kauno – šeštadieniais-sekmadieniais 9 val. 10 min.
„Tarptautinių traukinių maršrutams užtikrinti reikalingi kompleksiniai sprendimai. Šiam sugrįžimui ruošėmės ne vieną mėnesį, tad atšaukus beveik visus COVID-19 ribojimus bei stebint augantį susisiekimo su Lenkija poreikį jau galime pristatyti pirmųjų grįžtančių reisų į Lenkiją datas.
Geležinkeliai yra patikimiausias būdas žmonių pervežimui, todėl šiandien kaip niekada svarbu turėti aktyviai veikiančią geležinkelių jungtį su Vakarais. Kartu grąžiname galimybę traukinių entuziastams vykti į Lenkijos miestus laisvalaikio tikslais, pasiekti Varšuvą, o per ją – ir kitus Europos miestus“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Į Balstogę vykstančiame traukinyje bus 140 vietų, kelionės į šį miestą trukmė sieks 4 val. 33 min. Standartinio bilieto kaina bus 11 EUR, kartu keliaujantiems vaikams taikomos nuolaidos.
Norintys traukiniais pasiekti Varšuvą tai galės padaryti Balstogėje persėsdami į kitą traukinį. Numatoma, kad kelionė nuo Kauno iki Varšuvos, įskaitant persėdimui skirtą laiką Balstogėje, truks 7 val. 54 min.
Kaip ir Lietuvoje, šiuo tarptautiniu maršrutu bus galima patogiai vežtis asmeninį rankinį bagažą ar dviračius, o turint veterinarijos gydytojo išduotą pažymą apie gyvūno sveikatą – keliauti su augintiniais. Dviračio, gyvūno ar daugiau nei 36 kg (bet ne daugiau kaip 50 kg) sveriančio bagažo vežimas kainuos po 2 EUR. Daugiau informacijos apie vežimo sąlygas galima rasti svetainėje.
Keliaujantiems tarptautiniu maršrutu primenama su savimi turėti asmens tapatybės dokumentus ir atspausdintus kelionės bilietus.
Daugiau informacijos apie sugrįžtantį maršrutą galima rasti bendrovės interneto svetainėje.
Šiuo metu „LTG Link“ kartu su partneriais Lenkijoje dirba ir derasi dėl galimybių tiesioginiu traukinio maršrutu sujungti dvi sostines – Vilnių ir Varšuvą.