Pasak LTG, 57 proc. vėlavimų Lietuvoje pernai lėmė infrastruktūros darbai ar greičio ribojimai.
Nurodoma, kad rodiklis pernai buvo didesnis nei Tarptautinės geležinkelių sąjungos (UIC) kasmet įvertinamas vidutinis rodiklis, kuris 2022 metais siekė apie 93 procentus.
Lietuvoje 2022 metais, kai nevyko traukinių punktualumą reikšmingai veikiantys infrastruktūros darbai, į galinę stotį atvyko apie 97 proc. traukinių, 2021 metais – apie 93 proc. traukinių.
Vienos didžiausių Europoje geležinkelio bendrovių Vokietijoje, – traukinių punktualumas praėjusių metų pirmą pusmetį siekė apie 92 proc., 2022 metais – apie 91 proc. Šveicarijos traukinių punktualumas siekė 92,5 proc.
Preliminariais duomenimis, praėjusiais metais traukiniais pervežta apie 5 mln. keleivių – 6,4 proc. daugiau nei 2022-aisiais, kai jų pervežta 4,7 mln.
„LTG Link“ kasdien Lietuvoje atlieka daugiau kaip 170 reisų traukiniais, pernai keleivius vežė beveik 62 tūkst. reisų.