„Kadangi sezonas baiginėjasi, mes matome, kad tų vagonų nepritrūko. Labai aktyviai dirbame su klientams, ne paslaptis, kad atsilaisvinus tinklui, kai dėl sankcijų ir „Belaruskalij“ nebevyksta dalies traukinių judėjimas, tuos pačius vagonus galima greičiau surasti“, – žurnalistams ketvirtadienį sakė E.Lazauskas.
„Matydami mūsų strategiją, kad mes norime didinti tinklo užkrautumą ir jo tikrai bus daugiau, klausimas apie vagonų įsigijimą vis dar yra ant stalo ir nagrinėjame įvairius modelius“, – pridūrė jis.
Kiek, už kokią kainą ir kada planuojama įsigyti papildomų grūdams gabenti skirtų vagonų, LTG grupės vadovas nenurodė.
Vis dėlto E.Lazauskas pripažino, kad rugpjūtį „dėl eismo subtilybių“ vagonų trūkumo problema buvo iškilusi.
„Labai priklauso ir nuo oro – jeigu tuo pačiu metu reikia labai daug grūdų išvežti, tai irgi atsiranda sankaupos, Visos sąlygos sukrito taip, kad mums pavyko susitvarkyti“, – teigė E.Lazauskas.
„Grūdininkams nėra gerai, kad derlius nėra didesnis nei praėjusiais metais, bet mes buvome maždaug praėjusių metų lygyje (...). Didėjant intensyvumui tų vagonų reikės daugiau“, – pridūrė jis.
Apie vagonų vežti grūdams trūkumą rugpjūtį kalbėjo šalies grūdų augintojų ir perdirbėjų atstovai. LTG grupės krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė tuomet užsiminė apie planus pirkti 300 papildomų vagonų, jeigu juos įsipareigotų išsinuomoti grūdų augintojai.