„Šią problemą turime spręsti. Be jokios abejonės, negalime tiesiog ateiti ir paprašyti valstybės, kad duotų pinigų. Turime tam pasiruošti. Visas procesas turi būti skaidrus, o valstybė turi žinoti, jog bendrovė padarė viską, kad sumažintų sąnaudas. Efektyvesnė veikla, patrauklesnės paslaugos ir didesni keleivių srautai sumažins nuostolį. Tai padarę, galėsime kalbėti apie kompensacijas už keleivių vežimą. Svarbu pabrėžti, kad „Lietuvos geležinkeliai“ yra pajėgūs mokėti dividendus. Šie galėtų būti didesni už gaunamą kompensaciją. Taigi valstybė galiausiai gautų daugiau naudos“, – interviu „Lietuvos žinioms“ sako M.Bartuška.
Skaičiuojama, kad 2016 metais „Lietuvos geležinkelių“ nuostolis dėl keleivių vežimo veiklos sudarys 36,5 mln. eurų.
BNS primena, kad pernai „Lietuvos geležinkeliai“ valstybei išmokėjo 845,7 tūkst. eurų dividendų,arba 20 proc. paskirstytojo pelno, 2014 metais – 8,232 mln. eurų dividendų (36 proc.).