„Lietuvos automobilių kelių direkcija nuo rugsėjo 1 d. bus pertvarkoma į strateginę šalies įmonę, kuri valdys valstybinės reikšmės kelius, vykdys įvairius svarbius projektus. Vienas iš svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų keliams asfaltuoti, panaudojimas“, – rašo Susisiekimo ministerija.
Būsimas LAKD vadovas turėtų turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą, ne mažesnę nei 5 metų vadovaujamo darbo patirtį ir 3 metų darbo patirtį kelių priežiūros ir plėtros, eismo saugumo srityje. Taip pat jis turėtų mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu bei atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. Be to, reikalavimuose nurodyta, kad norintis užimti LAKD vadovo poziciją, žmogus turėtų gebėti analitiškai vertinti problemas ir pateikti jų alternatyvius sprendimo būdus, numatyti jų įgyvendinimo pasekmes.
Liepos pradžioje J.Narkevičius atleido LAKD vadovą V.Andrejevą, tačiau skyrė jam atlyginimą už tarnybą iki pat rudens. Be to, išmokama dviejų mėnesių išeitinė kompensacija. Taip yra įrašyta ministro įsakyme.
„Šituo įsakymu, kokį sprendimą ministras priėmė – tai yra paankstinti atleidimą. Tai faktinis atleidimas bus rugpjūčio 31 dieną, tačiau nuo liepos 3 dienos faktiškai kaip ir netęsiu pareigų“, – tada žurnalistams sakė V.Andrejevas.
Prezidentūrą tokį atleidimą pavadino „politiniu susidorojimu“.
15min primena, kad Kelių direkcijos vadovas J.Narkevičiaus nemalonę užsitraukė paviešindamas faktus, kad ministro įsakymu finansavimas keliams Trakų ir Vilniaus rajono kai kuriems keliams skirtas pažeidžiant Vyriausybės nuostatas. Todėl Direkcija atsisakė pritarti šiems projektams. Pats susisiekimo ministras atmetė tokią kritiką.