Rygos oro uosto vadovė L.Odina interviu 15min metu teigė, kad penkiasdešimtmetį švenčiantis Rygos oro uostas sulauks rimto atnaujinimo, nes nebeatitinka šiuolaikinių poreikių.
Jis šiuo atžvilgiu neišskirtinis – panašias problemas mėgina spręsti ir dar senesnis Vilniaus oro uostas, šiuo metu statantis naują išvykimo terminalą.
Rygos oro uosto vadovė teigia, kad šiuolaikiniai oro uostai turėtų maksimaliai atsižvelgti į keleivių patogumą ir žengti koja kojon su laikmečiu. Būtent tai bus mėginama įgyvendinti Rygoje.
„Manau, kad oro uostai pasikeitė. Dabar jie tampa ne tik vietomis, kur galima nuvykti, bet ir savaiminiais kelionės tikslais. Žmonės tikisi šiek tiek daugiau – ne tik, kad jūsų lėktuvas išskristų, bet ir pramogauti, nori būti aptarnauti. Tai neįmanoma su sena infrastruktūra. Dabar viskas eina visiškai kita linkme – su sena infrastruktūra nebegalite patenkinti keleivių lūkesčių“, – teigė L.Odina.
Ji pridūrė, kad nors tikrai įmanoma rasti kūrybingų sprendimų suderinant seną ir naują, laimingiausiai keleiviai jausis ten, kur galės keliauti patogiai.
„Kas svarbiau – keleivių lūkesčių patenkinimas, jų augimo suvaldymas ar paminklai praeičiai, kurie iš esmės yra perkrauti ir dėl to daug žmonių pyksta būdami oro uoste? Jūs dirbate siekdami pagerinti keleivių patirtį visose oro uosto srityse, turite jas atnaujinti ir sutvarkyti“, – pridūrė pašnekovė.
Interviu temos
- Rygos oro uosto plėtros ir renovacijos planai
- Kaip turi atrodyti šiuolaikinis oro uostas?
- Iš Rygos skraidantys lietuviai – kiek jų ir kur keliauja
- Rygos konkurencija su Lietuva – kodėl L.Odina nemato grėsmės
- Tiesioginiai skrydžiai į JAV – jau 2026–2027 m.?
- Ar oro uostuose svarbus architektūrinio paveldo dėmuo
- „airBaltic“ IPO įtaka Rygos oro uostui
- Rygos oro uostas nuo balandžio didins mokesčius