Anot Centro partijos lyderio ir pretendento į premjero postą Juri Rato (Jūrio Rato), jei ES nesutiktų tęsti „Rail Baltica“ finansavimo numatytomis apimtimis, naujajai Estijos valdančiajai koalicijai tektų „persvarstytų projektą“.
„Esame pasiryžę tęsti „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą“, – pabrėžė J.Ratas.
Tačiau, jo žodžiais, trijų partijų naujos koalicijos sutarties projekte teigiama, kad jei naujoje ES finansinėje perspektyvoje nebūtų garantuotas dabar planuojamas „Rail Baltica“ finansavimas, naujoji Estijos vyriausybė peržiūrėtų projekto atsipirkimo, maršruto, įgyvendinimo terminų planus.
„Iki tol mes tęsime veiksmus, kuriais siekiama sukurti „Rail Baltica“ infrastruktūrą Estijoje, kaip visuma“, – pareiškė J.Ratas.
„Rail Baltica“ – svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projekto įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas Europos Komisijos, taip pat Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinės valdžios institucijų.
Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiestas greitasis geležinkelis. Projektą numatoma užbaigti iki 2026 metų.