Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujame VLG doke atnaujinti pirmieji „Panamax“ laivai

Estijos koncerno „BLRT Grupp“ valdomos Klaipėdos bendrovės Vakarų laivų gamyklos (VLG) „Panamax“ laivų remontui skirtame naujame doke atnaujinti pirmieji laivai.
Pilni Vakarų laivų gamyklos dokai
Pilni Vakarų laivų gamyklos dokai / Bendrovės nuotr.

Plaukiojantis dokas gruodžio pabaigoje priėmė pirmąjį laivą − 186 metrų ilgio ir 25 metrų pločio DFDS keltą „Optima Seaways“, po jo – Lenkijos keltų įmonės „Polferries“ keltą „Baltivia“, kurio ilgis 147 metrai, plotis − 24 metrai.

Pasak VLG grupės vadovo Arnoldo Šileikos, išaugę pajėgumai atveria naujas galimybes aptarnauti daugiau ir didesnių laivų bei papildyti bendrovės užsakymų portfelį.

Bendrovės nuotr./Vakarų laivų gamyklos dokai
Bendrovės nuotr./Vakarų laivų gamyklos dokai

„Įžengėme į naują etapą, tapome konkurencingesni, galime pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą užsakovams bei remontui priimti didesnio tonažo − „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivus bei sėkmingai konkuruoti su didžiosiomis Europos laivų remonto įmonėmis“, − pranešime teigė A.Šileika.

J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./Arnoldas Šileika
J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./Arnoldas Šileika

Kituose dviejose VLG dokuose atnaujinami bendrovės „TT-Line“ keltai: „Marco Polo“ jau suremontuotas, o „Robin Hood“ bus baigtas artimiausiu metu.

VLG grupė vienija 14 bendrovių, iš kurių didžiausios – Vakarų Baltijos laivų statykla ir Vakarų laivų remontas. 96,89 proc. VLG akcijų priklauso Estijos „BLRT Grupp“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai