Interviu 15min metu S.Bartkus teigė, kad metų pradžioje skrydžių šalinimu iš Vilniaus oro uosto dėl pakeltų rinkliavų gąsdinę „Ryanair“ iš tiesų nebuvo tokie griežti, o dėl įgyvendintų pokyčių labiausiai laimėjo Kaunas. Čia bendrovė atidarė arba perkėlė nemažai skrydžių, kas padėjo laikinosios sostinės oro uostui viršyti priešpandeminius keleivių srautus.
Kita vertus, tikruosius Lietuvoje dominuojančios žemų kaštų bendrovės tikslus ir viziją mūsų šalyje pamatysime kitais metais, kai bus dėliojamas skrydžių tvarkaraštis 2024 m. vasarai, sakė jis.
„Kaip matome tiek Vilniaus oro uoste, tiek Kauno oro uoste jų bazės lieka. Šalia to turbūt labai aiškus ženklas apie jų įsitvirtinimą ir ilgalaikį buvimą čia yra tai, kad Kaune baigiamos jų dar dviejų angarų statybos. Pats turėjau progą ten apsilankyti praėjusią savaitę. Jie stato du naujus papildomus angarus savo šalia savo turimų dviejų“, – kalbėjo S.Bartkus.
Pašnekovas taip pat nurodė, kad jau kuris laikas pastebimos keleivių srauto tarp JAV miestų ir Lietuvos užuomazgos, kurios po penkmečio galėtų virsti realiu tarpatlantiniu skrydžiu ar bent jau paraiška dėl jo.