Naujieji Vilniaus troleibusai važinėjo netikėtose vietose: jų „ūsų“ gali ir nereikėti

Naujieji Vilniaus troleibusai rugpjūtį buvo paleisti esamais maršrutais, tačiau prireikus gali juos išplėsti ar pakeisti, nes juose sumontuotos elektros baterijos, leidžiančios nenaudoti kontaktinio tinklo. Tuo buvo galima įsitikinti šį sekmadienį – miesto centre vykstant Vilniaus maratonui, 2-trojo maršruto troleibusai važinėjo tinklo neturinčia Olandų gatve.
/ Made in Vilnius/ Kosto Baubino nuotr.

Anksčiau maratonai reiškė didelius nepatogumus vilniečiams, visgi jau šiemet nauji troleibusai puikuojasi autonomine rida ir važiuoja numatytomis apylankomis, rašė madeinvilnius.lt.

Įprastas dalykas, kuris vilniečiams kelia nuostabą – troleibusai važiuoja su nuleistais ūsais ir dar per apylankas. Gyventojai stebisi, kad transportas nėra pilnai paralyžiuotas ir vilniečiai gali su troleibusais judėti net ten, kur nėra troleibusų kontaktinio tinklo.

Made in Vilnius/ Kosto Baubino nuotr./Troleibusas
Made in Vilnius/ Kosto Baubino nuotr./Troleibusas

Madeinvilnius.lt skaitytojas Kostas pasidalijo užfiksuotais vaizdais

Pirmieji autonominiai troleibusai miestą pasiekė šią vasarą. Autonominiai troleibusai turi pranašumą, nes tam tikras atkarpas gali važiuoti be ūsų. Tai leidžia jiems važiuoti tose vietose, kur troleibusų laidų tinklo tiesiog nėra.

Made in Vilnius/ Kosto Baubino nuotr./Troleibusas
Made in Vilnius/ Kosto Baubino nuotr./Troleibusas

Panašu, kad nuo šiol dideli renginiai, kurių metu uždaromas eismas centrinėje miesto dalyje, viešajam transportui didelių problemų turėtų nebesukelti. Iki metų pabaigos Vilnių turėtų pasiekti ir paskutiniai užsakyti troleibusai.

15min primena, kad nuo rugpjūčio Vilniaus gatvėmis jau rieda pirmieji 20 naujų troleibusų. Nauji „Škoda 32 Tr“ troleibusai gali nuvažiuoti iki 20 km be kontaktinio tinklo suteikdami vairuotojams didesnį lankstumą. Šis techninis parametras leidžia lengvai apvažiuoti eismo kliūtis ir suteikia galimybę praplėsti maršrutus pasiekiant tas miesto vietas, kuriose nėra išvystytas kontaktinis tinklas.

„Vilniaus viešojo transporto“ nuotr./Nauji troleibusai Vilniuje
„Vilniaus viešojo transporto“ nuotr./Nauji troleibusai Vilniuje

Jie kursuoja septyniais maršrutais, išsiskiriančiais didžiausiu keleivių srautu: 2 (Saulėtekis–Stotis), 7 (Pašilaičiai–Stotis), 10 (Saulėtekis–Naujininkai), 19 (Pašilaičiai–Saulėtekis), 3 (Karoliniškės-Šiaurės miestelis), 6 (Žirmūnai-Žemieji Paneriai) ir 17 (Žirmūnai-Naujininkai).

Vykdant UAB „Vilniaus viešasis transportas“ troleibusų parko atnaujinimą, iki 2025 m. kovo pabaigos sostinės gatvėmis riedės 91 naujas „Škoda 32 Tr“ troleibusas.

Į gatves kitų metų kovą išriedėjus paskutiniams naujai įsigytiems troleibusams, Vilniuje vis dar kursuos kiek daugiau nei 70 senų troleibusų. Artimiausiu metu bus skelbiamas pirkimas dar 73 naujiems troleibusams įsigyti, tad planuojama, kad iki 2026 m. pabaigos sostinės troleibusų parkas bus pilnai atnaujintas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis