Prieš mėnesį „LTG grupei“ („Lietuvos geležinkeliai“) priklausančios įmonės „LTG Link“, užsiimančios keleivių vežimu, vadove tapusi Kristina Meidė interviu 15min teigia, kad ilgalaikiuose kompanijos planuose – ir nauji geležinkelio maršrutai.
Tiesa, tokie kurortai kaip Druskininkai ir Palanga, esantys ne per toliausiai nuo jau egzistuojančių ir naudojamų geležinkelio vėžių, realaus įgyvendinimo, pagal šių dienų planus, galėtų tikėtis ne anksčiau nei 2030–2040 m.
Kol kas kompanija siekia padvigubinti keleivių skaičių, naudodamasi esama infrastruktūra. Tikslas – 2030 m. pervežti 10 mln. keleivių.
Vis dėlto šiandien susisiekimą riboja turimų riedmenų kiekis. Tai ypač juntama populiariais maršrutais, pavyzdžiui, vasaros savaitgaliais važiuojant tarp Klaipėdos ir Vilniaus.
„Darome viską, kad sujungtume kelis traukinius ir maksimaliai padidintume vietų skaičių. Bet kartais taip atsitinka, kad mes tiesiog neturime riedmenų. Jeigu kažkoks ypatingas savaitgalis būna, tai tikrai rekomenduočiau, jeigu žinote, kad keliausite tomis dienomis, kai visa Lietuva keliaus, įsigyti bilietus iš anksto. Turbūt toks atsakymas būtų šiandien, kol dar riedmenų skaičių turim tokį, kokį turim“, – interviu 15min kalbėjo K.Meidė.
Nuo 2025 m. šią problemą iš dalies galėtų padėti išspręsti 15 naujų traukinių, kurie jau užsakyti ir yra gaminami.
Ji taip pat pasidalijo ir sprendimu dėl ateinančio vasaros sezono bilietų kainų – dvejus metus iš eilės jas kėlęs „LTG Link“ šįmet nusprendė bilietų nebranginti.
Interviu temos
- Naujos vadovės planuojami pokyčiai
- 10 milijonų pervežtų keleivių 2030 m.
- Kada traukiniu galėsime nuvykti į Druskininkus ir Palangą?
- Maršruto Vilnius–Klaipėda bilietų trūkumas vasarą
- Kodėl kelionė Vilnius–Varšuva maršrutu trunka taip ilgai
- Kelionės į Rygą – ar bus prijungti Jonava, Kėdainiai, Kaunas?
- Būsimoji „Rail Baltica“ vėžė
- Ar traukiniuose dar reikia pirmos klasės?
- Bilietų kainos ir tvarkaraščiai artimiausiu laikotarpiu
- 15 naujų „LTG Link“ užsakytų traukinių