Nerimaujama, kodėl į naują Klaipėdos terminalą nepavyksta pritraukti keltų linijų

Sausio pabaigoje pranešta, kad į 55 mln. eurų viešojo ir privataus sektoriaus investicijų pareikalavusį Centrinį Klaipėdos terminalą pavyko pritraukti vieną laivybos keltų liniją, tačiau, kaip rašo „Verslo žinios“, džiaugsmą temdo tai, kad tai ne nauja, o jau egzistuojanti ir iki šiol iš Tarptautinės jūrų perkėlos plaukusi be bendrovės „DFDS Seaways“ linija.
Centrinis Klaipėdos terminalas
Centrinis Klaipėdos terminalas / Centrinio Klaipėdos terminalo nuotr.

„Didžiuliai pinigai investuoti, o naujojo terminalo veiklos perspektyvos iki šiol neaiškios. Man kyla klausimas, kodėl per tuos 10 metų, kol vyko statybos, nebuvo rasta nė vienos naujos laivybos linijos, tik vardijamos vis naujos priežastys, kodėl nepavyksta“, – sakė Seimo narys ir buvęs Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Dabartinis uosto vadovas Arvydas Vaitkus teigia nematantis bėdos dėl to, kad į naująjį terminalą perkeliama jau uoste veikianti linija. Jis neprieštarautų ir scenarijui, jei ateityje čia būtų perkelti ir likę „DFDS Seaways“ pajėgumai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų