Demontavimo darbus planuojama atlikti per porą savaičių. Pašalinus siją ir kitus įvykio padarinius bei įvertinus tilto būklę, bus galima vertinti, ar tiltas tinkamas tolesnei eksploatacijai ir kokia apimtimi.
Siją demontuoti leista po to, kai buvo atlikta nuodugni nukritusios tilto sijos apžiūra. Pašalinus padarinius, toliau bus vykdoma ekspertizė, kuria bus nustatomi veiksniai, galimai turėję įtakos avarijai.
Ekspertizę atlikti nurodė AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) sudaryta valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai 44,3 km (Kėdainiai, Tilto g.) esančio tilto avarijos tyrimo komisija.
Komisiją sudaro Kelių direkcijos, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos deleguoti atstovai.
Vertinant tai, kad tilto prieigos patenka į Kėdainių senojo miesto archeologinę vietovę bei lūžusi betoninė sija yra įkritusi į Nevėžio upę, komisijos darbe pakviesti dalyvauti ir Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos, ir Aplinkos apsaugos departamento prie Aplinkos ministerijos atstovai.
Uždarius eismą tiltu per Nevėžį (rajoniniu keliu Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai nuo 44,37 iki 44,44 km), eismas kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva. Šiame kelyje esančiu tiltu (30,889 km) galima saugiai naudotis be apribojimų.