50 naujų orlaivių bus pristatyti 2025–2028 metais arba maždaug tuo pačiu metu, kai baigsis „Norwegian Air Shuttle“ orlaivių nuomos sandoriai, o sutartyje numatyta galimybė papildomai įsigyti dar 30 vienetų, rašoma bendrovės pranešime.
Šis užsakymas yra puiki naujiena JAV gamintojai, kurios flagmano „Boeing 737 MAX 8“ eksploatacija po dviejų mirtinų katastrofų buvo sustabdytas 20 mėnesių ir palaipsniui vėl atnaujinama nuo 2020 metų.
„Norwegian Air Shuttle“ ir „Boeing“ jau kelerius metus yra įsitraukusios į teisinę kovą, Norvegijos vežėjai pradėjus teisminį procesą prieš JAV milžinę dėl kompensacijos, susijusios su tolimųjų maršrutų lėktuvais „737 MAX“ ir „787 Dreamliner“.
Pigių skrydžių bendrovė pirmadienį nenurodė, ar naujasis užsakymas yra ginčo sprendimo dalis.
Bendrovė pažymėjo, kad sandoriui įvykdyti dar reikia patenkinti „įvairias sąlygas“, kurios, kaip tikimasi, bus įvykdytos iki birželio pabaigos.
„Norwegian Air Shuttle“, šiuo metu eksploatuojanti 61 orlaivį, planuoja padidinti lėktuvų skaičių iki 70 lėktuvų šią vasarą, o iki 85 – 2023 metų. vasarą.
Pernelyg ambicingos plėtros, techninių problemų ir COVID-19 pandemijos padarinių prislėgta bendrovė pernai vos išvengė bankroto, todėl buvo priversta įgyvendinti didelio masto restruktūrizavimą, dėl kurio, be kita ko, ji atsisakė tolimųjų skrydžių, sumažino lėktuvų parką ir atšaukė daugybę užsakymų.
„Boeing“ atveju naujasis užsakymas sustiprins pastangas atgaivinti „737 MAX“ gamybos apimtis. Britų vežėja IAG – patronuojančioji „British Airways“ bendrovė – taip pat ką tik užsakė 50 šių lėktuvų su galimybe įsigyti dar 100 vienetų.