Administracijos duomenys ir prognozės rodo, kad upės gylis ties Kaubu, apie 30 km į pietus nuo Koblenco, kur Reinas siauras ir seklus, iki pirmadienio greičiausiai dar labiau sumažės.
Transporto bendrovė „Contargo“ įspėjo, kad jos baržos „nebegalės saugiai plaukioti“.
„Saugumo sumetimais didžia dalimi nutrauksime plaukiojimą Reino aukštupiu ir vidurupiu“, – savo interneto svetainėje pranešė bendrovė.
Vokietijoje maždaug 4 proc. krovinių yra gabenami jūra, įskaitant Reiną, tekantį iš Šveicarijos per kelias šalis ir įtekantį į jūrą Nyderlanduose.
Vokietijai stengiantis mažinti savo priklausomybę nuo rusiškų gamtinių dujų ir didinant anglių vartojimą, Reino svarba pastaraisiais mėnesiais išaugo. Dauguma didžiųjų elektrinių yra prie Reino; ši upė svarbi jas aprūpinant kuru.
Europoje tęsiantis sausroms, Vokietijos bendrovės jau įspėjo, kad dideli upių eismo sutrikimai galėtų suduoti dar vieną smūgį logistinių problemų trikdomai ekonomikai.
Tuo metu Italijos šiaurėje esantis Gardos ežeras – didžiausias šalyje – nuseko iki kone rekordinio lygio, o jo vandens temperatūra priartėjo prie Karibų jūros vidurkio.
Nusekus ilgiausiai Italijos upei Po jau padaryta milijardų eurų žala ūkininkams, jos vandeniu laistantiems savo laukus.
Siekdami kompensuoti trūkumą, pareigūnai iš Gardos išleisdavo daugiau vandens į vietos upes, bet liepos pabaigoje sumažino išleidžiamo vandens kiekį, kad apsaugotų ežerą ir su juo susijusį finansiškai svarbų turizmą.