Skaičiuojant skrydžių šiuo maršrutu kiekį per visą savaitę nuo kitų metų balandžio bus vykdoma viso 16 skrydžių, kai šiuo metu vykdoma 12 savaitinių skrydžių.
Lietuvos oro uostų atstovų teigimu, toks skrydžių dažnio didinimas kitais metais iš esmės reiškia oro bendrovės vykdomo maršruto tarp Vilniaus ir Stokholmo pasiūlos grįžimą į prieš pandemiją buvusias apimtis.
Papildomi skrydžių dažniai leis Lietuvos keleiviams dar lengviau bei patogiau pasiekti ne tik Švedijos sostinę, bet ir likusią Europą su šios tradicinės bendrovės organizuojamais jungiamaisiais skrydžiais.
Susisiekimas su Skandinavijos regionu svarbus verslo, atostogų keliautojams bei regione gyvenantiems lietuviams.
Nuo šių metų lapkričio SAS padidino ir skrydžių dažnį tarp Kopenhagos ir Vilniaus – darbo dienomis skraido 3 kartus per dieną, iš viso 19 skrydžių per savaitę, savo naujielaiškyje rašo Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus.
„Skirtingai ne į Kopenhagą, Stokholmo reisas nenakvoja iš šeštadienio į sekmadienį bei nėra reiso šeštadienio vakarą: SAS tvarkaraščiu visiškai orientuojasi į darbo reikalais keliaujančių keleivių poreikius.
Papildomas trečias skrydis nuo pirmadienio iki ketvirtadienio bus pirmiausia skirtas Stokholmo rezidentams patogiai atskristi į Vilnių: iš Švedijos sostinės kils 8:25. Šis reisas taip pat tarnaus patogesniems jungimams iš long-haul: skrydis iš Niujorko Stokholme leidžiasi 7:30.
Apskritai Vilnius-Stokholmas turės bene idealų tvarkaraštį darbo reikalais skraidantiems į abi puses: išvykimai iš Vilniaus 7:00, 11:25 ir 18:00; išvykimai iš Stokholmo 8:25, 15:00 ir 19:50“, – nurodo jis.
Be SAS, Vilnius-Stokholmas dar skraido „Norwegian“, kurie 2024 m. vasarą planuoja tęsti du skrydžius per savaitę, labiau skirtus savaitgalio turistams.
„Artėjančių metų vasarą „Ryanair“ iš Kauno planuoja didinti skrydžių skaičių į Stokholmo Arlanda oro uostą iki kasdienių skrydžių, tad bendras susiekimas tarp Lietuvos ir Stokholmo bus istorinėse aukštumose“, – nurodo S.Bartkus.