„Oro navigacijos“ pusmečio ataskaitoje nurodė, kad 10 proc. Lietuvos skrydžių rinkos dalies užėmusi Vokietijos įmonė šiemet pirmąjį pusmetį jų skaičių sumažino 13,5 proc., o „Air Baltic“ – 12,8 procento.
„Tokiam pokyčiui įtakos galėjo turėti „Lufthansa“ oro bendrovės pilotų streikai bei jos antrinės įmonės „Germanwings“ keleivinio lėktuvo katastrofa Prancūzijos Alpėse. Mažiau skraidė ir „Air Baltic“, kuri iš daugiausiai skraidančių Lietuvos oro erdvėje bendrovių sąraše smuktelėjo iš antros į trečią vietą„, – rašoma “Oro navigacijos„ ataskaitoje.
Pasak jos, Lietuvos oro erdvės užimtumas labai priklauso nuo pagrindinės Europos dalies ir Rusijos skrydžių dinamikos.
„1 ar 2 proc. pagrindinės Europos dalies oro eismo intensyvumo pokyčiai gali reikšti iki 8-10 proc. pokyčius Lietuvos oro erdvėje“, – konstatavo „Oro navigacija“.
Šiemet sausį-birželį dažniausiai Lietuvos oro erdvėje skraidė Vokietijos „Lufthansa“ (8,55 proc. skrydžių), Suomijos „Finnair“ (8,5 proc.), Latvijos „Air Baltic“ (7,49 proc.), Rusijos „Aeroflot“ (6,6 proc.) , Airijos Ryanair“ (4,56 proc.).