Pristatyme taip pat dalyvaus Panevėžio miesto ir rajono, Pasvalio, Kėdainių bei Šiaulių merai, Kauno rajono savivaldybės, Panevėžio ir Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmų, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai.
„Via Baltica“ – svarbiausia per Lietuvą einanti tarptautinė magistralė šiaurės–pietų kryptimi. Intensyviai vykstant atkarpų ties Marijampole ir Lenkijos siena rekonstrukcijai, siekiame kuo greičiau pradėti darbus ir kitoje „Via Baltica“ dalyje nuo Kauno iki Latvijos sienos, kad šis kelias būtų saugesnis tarptautiniam, tranzitiniam ir vietiniam eismui, kelių infrastruktūra atitiktų karinio mobilumo poreikius“, – sako susisiekimo ministras M.Skuodis.
Valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros 2022–2035 m. strateginėse gairėse magistralinio kelio „Via Baltica“ A8 ir A10 ruožų, kurių bendras ilgis – 137,5 km, rekonstrukciją numatoma užbaigti iki 2030 m. pabaigos.
Artimiausiu metu Susisiekimo ministerija Vyriausybei pateiks šių magistralių specialiųjų planų rengimui pradėti reikalingo nutarimo projektą, kurį patvirtinus, prasidės teritorijų planavimo dokumentų rengimo procesas.
Specialiojo teritorijų planavimo dokumento rengimo metu bus nustatomos projektų sprendiniams įgyvendinti reikalingos žemės ribos, kurios vėliau bus išperkamos valstybės vardu. Žemės paėmimo procedūroms besibaigiant, bus skelbiamas konkursas techniniams darbo projektams parengti, o gavus statybą leidžiantį dokumentą, prasidės ir statybos darbai.