Parduodamo LJL laivo „Venta“ kainą gali tekti mažinti

Bankrutuojančios laivybos bendrovės „Lietuvos jūrų laivininkystė“ (LJL) aukcione parduodamo laivo „Venta“ kainą gali tekti dar labiau mažinti, sako įmonės bankroto administratorius. Tai biudžetui atneš mažiausiai 2 mln. eurų nuostolį, mat aukcione šiuo metu už 1,3 mln. eurų parduodamas laivas yra įkeistas už bendrą 3,5 mln. eurų valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ bei Smiltynės perkėlos paskolą, rašo „Verslo žinios“.
„Venta“
„Venta“ / Lietuvos jūrų laivininkystė/Vladimir Šendrik nuotr.

„Dėl „Ventos“ varžytinėse interesantų buvo, bet kol kas jokių statymų nėra. Požymiai tokie, kad kainą gali tekti dar mažinti“, – sakė LJL bankroto administratorius Dalius Volskis.

„Venta“ įkeista pagrindine LJL akcininke pernai spalį tapusiai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“, kuri sunkumų turinčiai įmonei dar pernai gegužę paskolino 3 mln. eurų, ir Smiltynės perkėlai, LJL suteikusiai trumpalaikę 0,5 mln. eurų paskolą.

BNS jau rašė, kad gegužės pradžioje už 4,42 mln. eurų buvo parduoti du LJL laivai – „Voruta“ ir „Romuva“, o kovo pabaigoje – už 1,75 mln. eurų – „Deltuva“. Visi minėti laivai buvo įkeisti didžiausiam LJL kreditoriui SEB bankui. Šiuo metu taip pat dar ieškoma pirkėjo penktajam LJL laivui „Raguva“, kuris taip pat yra įkeistas SEB bankui.

Klaipėdos apygardos teismas gegužės pabaigoje pripažino LJL bankrutavusia ir leido pradėti įmonės likvidavimo procesą.

Teismui pernai gruodį iškėlus bankroto bylą LJL, skelbta, kad įmonės įsiskolinimai spalio pabaigoje viršijo 22,5 mln. eurų, iš kurių 12,814 mln. eurų – SEB banko paskolos likutis, o skola darbuotojams – 1,54 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis