Pasaulio oro vežėjų reitinge 2017 metais pirmauja „Qatar Airways“

Pirmą vietą pasaulio oro vežėjų reitinge „World Airline Awards“ 2017 metais užėmė „Qatar Airways“, rodo Didžiosios Britanijos rinkodaros įmonės „Skytrax“ atliktos apklausos rezultatai.
„Qatar Airways“
„Qatar Airways“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pernai Kataro oro vežėja buvo antroje šio reitingo vietoje. Tačiau anksčiau ji jau buvo pakilusi į jo viršūnę – 2015 metais, taip pat 2011–2012 metais.

Šiemet į antrą vietą iš trečios pakilo „Singapore Airlines“, o į trečią vietą užkopė „ANA All Nippon Airways“, pernai buvusi penktoje vietoje. Pernykščio reitingo lyderė „Emirates“ šiemet nusileido į ketvirtą vietą.

Penktoje vietoje atsidūrė „Cathay Pacific“ (2016 metais – 4 vieta), šeštoje – Taivano „EVA Air“ (8 vieta), septintoje – „Deutsche Lufthansa“ (10 vieta), aštuntoje – „Etihad Airways“ (6 vieta), devintoje – Kinijos „Hainan Airlines“ (12 vieta), o dešimtoje – „Garuda Indonesia“ (11 vieta).

Iš dešimtuko šiemet iškrito „Turkish Airlines“, iš septintos vietos nusileidusi į 12-ą, ir Australijos „Qantas Airways“, iš 9 vietos patekusi į 15-ą.

Geriausiu oro vežėjų aljansu antrus metus iš eilės buvo pripažintas „Star Alliance“.

Geriausios Europos oro bendrovės titulas atiteko „Lufthansa“, išstūmusiai į antrą vietą „Turkish Airlines“, kuri prieš tai šešerius metus iš eilės laikėsi pirmoje vietoje.

Pigių skrydžių įmonių reitingo viršūnėje ketvirtus metus iš eilės liko Malaizijos „AirAsia“. Europoje ir toliau pirmauja „Norwegian“.

„Skytrax“ apklausoje, kuri vyko nuo 2016 metų rugpjūčio iki šių metų gegužės, dalyvavo 19,87 mln. keleivių iš 105 šalių. Iš viso apklausoje buvo paminėtos 325 oro bendrovės, nors į galutinį reitingą patenka tik geriausiųjų šimtukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis