„Ten įstrigę buvo du mano vilkikai ir jų vairuotojai. Praėjusį penktadienį iki sienos buvo likę mažiau nei 5 kilometrai, vakar dieną 160 metrų, o vakar vakare 11 valandą pirmajam automobiliui pavyko kirsti Lietuvos sieną. Tai išvis eilėje jis praleido 8 paras. Kitas vilkikas tik neseniai atvyko, tad jei ir toliau taip bus dirbama – šią savaitę jis nekirs sienos“, – apie susidariusią situaciją teigia pašnekovas.
Anot V.Klimavičiaus, vakar dieną per 19 valandų vilkikas pajudėjo tik 340 metrų, o po pietų 3 valandas ir 40 minučių išvis niekas nejudėjo. „Nejauku net skambinti vairuotojams, jie pikti. Suprantu jų situaciją, tiek laiko praleisti automobilio kabinoje niekur nejudant labai sunku. Juk nėra galimybės nei nusiprausti, nei nueiti į tualetą, nei normaliai pavalgyti“, – teigia vežėjas.
„Manome, kad dėl migrantų krizės Baltarusijos pusėje ties Raigardo postu galėjo susidaryti vilkikų spūstys. Krovininiams automobiliams negalint įvažiuoti į Europos Sąjungą per kai kuriuos Lenkijos postus, vilkikų vairuotojai renkasi arčiausiai esantį Pervalkos–Raigardo postą“, – BNS sakė Lietuvos muitinės departamento atstovė Henrika Rukšėnienė.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas tikina, kad situacija tikrai nėra normali. „Nuolat bendradarbiaujame su pasienyje įstrigusiais vežėjais. Situacija nepavydėtina. Jau ir dabar daugelis vilkikų renkasi kitus pasienio punktus, bet didelio pasirinkimo nėra.“
Pasak asociacijos vadovo, nors labiausiai kenčia vairuotojai ir transporto įmonės, tačiau tai gali atsiliepti ir vartotojams. Besirenkant kitus tolimesnius pasienio punktus brangs krovinių gabenimo paslaugos, o tai nuguls ne kur kitur, o ant prekių vartotojų pečių.