Pasak pranešimo, 45 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ atkarpą nuo Misos gyvenvietės iki Lietuvos pasienio per 24 mėnesius už 6,9 mln. eurų suprojektuos konsorciumas „IDOM, Consulting, Engineering, Architecture S.A.U“.
Atkarpa nuo Vangažio iki Estijos pasienio bus ilgiausia „Rail Baltica“ atkarpa Latvijoje – 94 kilometrai. Ją per 30 mėnesių už 13,52 mln. eurų suprojektuos konsorciumas „Ineco-Ardanuy“.
Susisiekimo ministras Talis Linkaitis išreiškė pasitenkinimą, kad šiuo sudėtingu laikotarpiu „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas tęsiamas.
„Aktyvusis „Rail Baltica“ statybos Latvijoje etapas, kuris šį rudenį prasidės darbais Rygos centrinėje stotyje, bus vienas iš ekonominės plėtros veiksnių ir padės atsigauti nuo COVID-19 pandemijos padarinių“, – pabrėžė ministras.
„Rail Baltica“ integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Vykdant projektą, nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos pasienio bus nutiesta europinio standarto (1435 mm) elektrinė geležinkelio vėžė keleiviniams ir krovininiams traukiniams. Geležinkelis bus 870 kilometrų ilgio, jį tikimasi nutiesti iki 2026 metų.
Projektas didžiąją dalimi finansuojamas iš Europos Sąjungos fondų, jo įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas Europos Komisijos, taip pat Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinės valdžios institucijų.