Pirmoji konkurso dalis apima 94 km ilgio atkarpą nuo Vangažių miestelio iki Latvijos ir Estijos valstybių sienos. Preliminarus techninis projektas numato įvairius infrastruktūros objektus, įskaitant 36 kelių viadukus, 13 tiltų, 3 geležinkelių viadukus, 3 praėjimo takus gyvūnams, 119 pralaidas, taip pat regionines stotis su aplankomis Salacgryvoje, Skultėje ir Adažiuose.
Antroji konkurso dalis apima 45 km ilgio ruožą nuo Misos gyvenvietės iki Latvijos ir Lietuvos valstybių sienos, o preliminariame techniniame projekte numatyta pastatyti 16 kelių viadukų, 4 tiltus, 4 geležinkelių viadukus, 1 praėjimo taką gyvūnams, 54 pralaidas ir regioninės stotis Bauskoje ir Iecavoje.
„Pradėję dar vieną pagrindinės „Rail Baltica“ linijos projektavimo konkursą, toliau judame link statybos etapo. Iki šiol yra pradėti atkarpų nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos bei nuo Pernu iki Talino projektavimo darbai. Tuo tarpu Latvijoje visi pagrindiniai „Rail Baltica“ elementai – du pagrindinės linijos ruožai aplink Rygą ir „Rail Baltica“ keleivių stotys Rygos centrinėje stotyje bei Rygos tarptautiniame oro uoste – pasiekė projektavimo etapą “, pareiškė „RB Rail“ direktorius Timo Riihimaki.
Kaip buvo pranešama, „Rail Baltica“ yra europinio standarto (1435 mm) elektrinė geležinkelio vėže, skirta keleiviams ir kroviniams vežti, kuri drieksis nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos pasienio.
Bendras geležinkelio ilgis sieks 870 kilometrų, o bendra „Rail Baltica“ projekto Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vertė bus maždaug 5,8 mlrd. eurų.