Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Peržiūrėję traukinių pirkimo konkurso rezultatus, latviai nugalėtoju pripažino „Škoda“

Latvijos valstybinė keleivių pervežimo geležinkeliais operatorė „Pasažieru vilciens“, atsižvelgdama į Latvijos viešųjų pirkimų priežiūros tarnybos sprendimą, persvarstė elektros traukinių pirkimo konkurso dalyvių paraiškas ir pripažino nugalėtoja Čekijos įmonę „Škoda Vagonka“, naujienų agentūrai BNS pranešė „Pasažieru vilciens“ atstovas Egonas Ahlersas.
„Škoda“ logotipas
„Škoda“ logotipas / „Scanpix“ nuotr.

„Škoda“ už 32 naujus elektrinius traukinius ir jų priežiūrai reikalingą įrangą paprašė 241,88 mln. eurų. Į siūlomą kainą įeina atsarginių dalių tiekimas per pirmuosius penkerius metus ir darbuotojų apmokymai.

Kaip buvo pranešama, konkurse dėl teisės tiekti 32 naujus elektros traukinius Latvijai dalyvavo keturios bendrovės – Ispanijos „Patentes Talgo“, Šveicarijos „Stadler“, Ispanijos „Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles“ (CAF) ir Čekijos „Škoda Vagonka“.

Iš pradžių konkurso nugalėtoja buvo pripažinta „Patentes Talgo“, kuri pasiūlė 225,303 mln. eurų kainą, tačiau šį sprendimą apskundė „Škoda Vagonka“ ir CAF.

Apsvarsčiusi skundus, Latvijos viešųjų pirkimų priežiūros tarnyba uždraudė „Pasažieru vilciens“ sudaryti sutartį su „Patentes Talgo“, todėl „Pasažieru vilciens“, peržiūrėjusi pareiškėjų pasiūlymus, nusprendė įsigyti traukinius iš čekų.

„Patentes Talgo“ siūloma kaina buvo mažesnė, tačiau apskaičiuotos traukinių priežiūros sąnaudos per 35 metus būtų didesnės nei Čekijos bendrovės paslaugų vertė.

Šį sprendimą apskundė „Patentes Talgo“, todėl kovo pabaigoje viešųjų pirkimų prievaizdė, išnagrinėjusi jos skundą, nurodė „Pasažieru vilcienš“ iš naujo įvertinti konkurso dalyvių paraiškas ir paskelbti galutinius rezultatus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos