Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmaujančiam Klaipėdos uostui lipa ant kulnų

Nors Klaipėdos uostas pirmauja tarp Baltijos šalių uostų, tačiau kova dėl krovinių aštrėja. Uosto vadovai pažymi, kad norint išlaikyti lyderio pozicijas, būtina uosto plėtra. O kol Lietuva diskutuoja, ar reikalingas giliavandenis uostas ir kurioje vietoje jį statyti, Lenkija tokį jau pastatė vos per porą metų.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / A.Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Konteinerių terminalas Gdansko uoste – dabar didžiausias Baltijos jūroje. Per praėjusius metus uoste perkrauta daugiau kaip 37 mln. tonų krovinių. Klaipėda pernai viršijo 40 mln. tonų krovą. Gdansko uoste krova kasmet vidutiniškai auga apie 2 proc., panašaus augimo tikimasi ir šiemet.

Giliavandenis uostas Gdanskui leidžia priimti ir didžiausius į Baltijos jūrą įplaukiančius okeaninius laivus. Klaipėda kol kas gali priimti tik mažesnius laivus. Pasaulinė tendencija rodo, kad įplaukiančių laivų mažėja, nes didėja jų parametrai.

Manoma, kad pasiekti reikiamus gylius ir priimti okeaninius laivus Klaipėdos uostas galėtų maždaug 2022–2023 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos