„Linavos“ vadovo teigimu, toks sprendimas sumažintų Lietuvos vežėjų galimybes konkuruoti su Rytų šalių vežėjais ir susilpnintų Lietuvos vežėjų pozicijas tarptautinėse rinkose. „Tarpvalstybinėse mūsų šalies sutartyse su Rusija ir Baltarusija yra įtvirtinta, kad jų vežėjai į Lietuvą gali įvažiuoti pilnais degalų bakais. Kiek žinau, tarpvalstybinių sutarčių peržiūrėti niekas nesirengia. Tai reikštų, kad norima apriboti degalų įvežimą Lietuvos ir ES vežėjams. Mes kategoriškai prieštaraujame tokiam mūsų verslą diskriminuojančiam žingsniui. Nesuprantu, kodėl darome tokią paslaugą Rytų kaimynams ir skriaudžiame savus?“ – klausė A.Kondrusevičius.
Pasak V.Kondratovičiaus, Susisiekimo ministerija jau yra pareiškusi, kad nepritaria tokiems Vyriausybės planams ir laikysis šios nuostatos.
Vyriausybės kancleris Alminas Mačiulis pažadėjo informuoti premjerą Algirdą Butkevičių ir šią savaitę vyksiančio susitikimo su asociacijos vadovais metu detaliai aptarti degalų ribojimo problematiką. „Įvedus tokius apribojimus, tranzitinių krovinių srautas kartu su sunkvežimiais pasuktų per kaimynines šalis. Būtų atimta dalis krovos apimčių iš Klaipėdos uosto, kaip tranzito valstybė pralaimėtume konkurencinę kovą dėl krovinių kitoms šalims“, – teigė „Linava“ prezidentas.
Į Vyriausybę, Susisiekimo ministeriją ir kitas institucijas asociacija „Linava“ kreipėsi raštu, pateikdama savo argumentus dėl vežėjams nepriimtino siūlymo riboti jiems įvežamą degalų kiekį.