„Daug atlikome analizių. Tas skandinaviškas modelis – „du plius vienas“ eismo juostos rodo, jog priešpriešinių susidūrimų ir nesaugių lenkimų sumažėja. Pagal eismo intensyvumą toks rekonstrukcijos sprendimas turėtų pasiteisinti“, – BNS sakė Automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis.
„Panevėžio keliai“ kelyje nuties trečią juostą, kurios kryptis keisis kas kelis kilometrus. Tokie keliai, anot E.Skrodenio, yra plačiai paplitę Skandinavijoje ir Vokietijoje.
„Bus įvairių nuomonių apie tokio tipo kelią, bet manome, kad jis bus labai geras ir tarptautinė praktika rodo, jog jis pagerina eismo sąlygas, todėl ateityje Lietuvoje trijų juostų ruožai gali būti plačiai paplitę mūsų magistraliniuose keliuose“, – tvirtino E.Skrodenis.
Anot jo, darbus 10 kilometrų atkarpoje numatoma baigti iki kitų metų vidurio, kitų 12 km – iki 2019 metų. E.Skrodenis pridūrė, kad antrojo ruožo rangovas turėtų paaiškėti šių metų pabaigoje.
Rangos sutartis pasirašyta kovo pabaigoje. Konkursą bandė sustabdyti Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“ – juos teigimu, direkcija esą pažeidė pirkimo sąlygas, bet Vilniaus apygardos teismas teismas skundą atmetė.