„Rail Baltica“ geležinkelio atkarpoje nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno rangovai turės nutiesti naują 1435 mm pločio europinio standarto geležinkelio vėžę ir rekonstruoti esamą 1520 mm rusiško standarto vėžę, atnaujinti geležinkelio ir inžinerinių tinklų infrastruktūrą, rekonstruoti stotis, kelynus, peronus, atlikti kitus rangos darbus.
Tarptautinį geležinkelio infrastruktūros projektą „Rail Baltica“ Lietuvos teritorijoje įgyvendinanti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ šią vasarą užbaigė visus viešųjų pirkimų konkursus rangos darbams atlikti.
Nugalėtojais tapo 5 generaliniai rangovai: UAB Geležinkelio tiesimo centras, AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Mitnija“ konsorciumas, AB „Panevėžio keliai“, EUROVIA CS ir AB „Eurovia Lietuva“ konsorciumas, UAB „Hidrostatyba“. Šiems rangovams projekte talkins daugiau kaip 15 subrangovų.
Su minėtais generaliniais rangovais pasirašytos atskiros rangos sutartys, kurių bendra vertė – 1,288 mlrd. litų. Visų darbų metu bus rekonstruota, įrengta ir pastatyta: 18 tiltų ir 4 viadukai, 125 iešmai, 34 pervažos, 90 pralaidų.
Rangovai taip pat sutvarkys 6 geležinkelio stotis, 18 peronų, 61 kelyną.
Šiuos darbus per dvejus metus atliks 1 tūkst. darbuotojų, kurie į pagalbą pasitelks maždaug 700 vienetų įvairiausios žemės dirbimo, statybos bei geležinkelio tiesimo technikos, įrengimų bei mechanizmų.