Prancūzijos geležinkelių operatorė SNCF užsakė 12 vandeniliu varomų traukinių

Prancūzijos nacionalinė geležinkelių operatorė SNCF ketvirtadienį pranešė užsakiusi 12 vandeniliu varomų traukinių bandymus keturiuose regionuose 2023 metais, planuodama perėjimą prie švarių technologijų.
Geležinkelis
Geležinkelis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Traukinius pagamins Prancūzijos pramoninė grupė „Alstom“, o jie bus varomi arba vandeniliu, arba elektra tose vietose, kur yra kontaktiniai tinklai, sakoma bendrame įmonių pranešime.

Traukiniai galės nuvažiuoti iki 600 kilometrų varomi vandeniliu iki kito įkrovimo ir „turėtų būti pradėti naudoti 2025 metais“, pažymėjo „Alstom France“ vadovas Jeanas-Baptiste'as Eymeoudas.

Sutarties vertė yra 190 mln. eurų už dvylika pirmųjų traukinių, kurie galės gabenti po 218 keleivių ir kurie bus tolygiai paskirstyti keturiems rytiniams ir pietiniams Prancūzijos regionams.

Pirmą kartą „Alstom“ išbandė tokių traukinių prototipus Vokietijoje prieš trejus metus, o dabar pradėjo komercinį etapą – įgyvendina 41 užsakymą 72 metrų ilgio traukiniams.

„Tai dar vienas žingsnis link „nulinio išmetamųjų teršalų“ kiekio viešajame geležinkelių transporte“, – prancūzų kalba išplatintame pranešime cituojamas SNCF „Voyageurs“ padalinio vadovas Christophe‘as Fanichet.

Šiuo metu SNCF eksploatuoja 1,1 tūkst. regioninių greitųjų traukinių, naudojančių dyzelinį kurą, kurių ketina atsisakyti iki 2035 metų.

Bendrovė taip pat išbando alternatyvias technologijas, pagrįstas baterijomis ir „ekologišku“ kuru iš rapsų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis