Šaltinių teigimu, bendrovės ketina tęsti aktyvias derybas artėjantį savaitgalį, o apie sandorį ketina pranešti pirmadienį. Tačiau dėl derybų sudėtingumo jis gali būti atidėtas, sako jie.
Teigiama, kad bendrovės aptaria priemones, kurios leistų „ PSA Group“ po „Opel“ įsigijimo išlaidas sumažinti 2 mlrd. eurų. Tarp diskutuojamų priemonių – gamybinių pajėgumų sumažinimas, taupymas vykdant bendrus pirkimus bei negamybinių išlaidų mažinimas.
„PSA Group“ vykdomasis direktorius Carlosas Tavaresas ketina atgaivinti nepelningus „Opel“ ir „Vauxhall“ prekių ženklus restruktūrizuodamas jų veikla, kaip tai buvo padaryta ir „Peugeot“ ir „Citroen“ atveju.
C. Tavareso teigimu, „Opel“ turi potencialią plėsti veiklą už Europos ribų ir gali tapti pagrindiniu verslo augimo šaltiniu, nes esą „General Motors“ sudėtyje tokios galimybės yra ribotos.
Įsigijusi „Opel“ „ PSA Group“ taps antra pagal dydį automobilių gamintoja Europoje. „Opel“ ir „Vauxhall“ metiniai pardavimai regione sudarė maždaug 1,2 mln. automobilių.