„Kaip manote, kodėl jie ilgą laiką kalba, bet nieko nedaro? Todėl, kad stebuklų nebūna. Vežėjai prognozuodami riziką nėra labiau pažengę už mus ir nėra protingesni. Jie supranta, kad rezultatas būtų toks pat – nuostolis, nes jie nuolat važiuoja į didelės rizikos šalis, tokias kaip Jungtinė Karalystė.
Aišku, jeigu jie būtų pasiryžę keletą metų labai daug investuoti ir kęsti didelius nuostolius, anksčiau ar vėliau tikriausiai išeitų iš minuso ir pasiektų nulį (angl. Break-even). Bet netikiu, kad vežėjai tam yra pasiruošę“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė R.Hodgkissas.
Jo teigimu, šiuo metu Lietuvoje krovininio transporto segmentas bendrovei yra nuostolingas, nors draudžiamų vilkikų skaičius ir įmokų dydis po truputį auga.
BNS primena, kad pastaraisiais metais transporto įmonės reiškia nepasitenkinimą dėl augančių draudimo paslaugų kainų. Dėl šios priežasties „Linava“ pradėjo aktyviau svarstyti savo draudimo bendrovės sukūrimą.
„Linavos“ prezidentas Erlandas Mikėnas rugpjūčio viduryje BNS teigė, kad draudimo bendrovę ketinama įsteigti per ateinančius metus.